search slide
search slide
pages bottom

Strona internetowa jako forma reklamy

Strona internetowa jako forma reklamy

Zapewne wiesz, że Twoja strona to Twoja wizytówka. Twoja reklama w internecie będzie klientów odsyłać na bezpośrednią stronę Twojej firmy i musisz zadbać o to, by była ona w stanie zatrzymać zainteresowanie potencjalnego klienta. Podobnie media społecznościowe – profil na przykładowym facebooku to jedynie jeden z elementów budowania pozycji marki. Podobnie wysoka pozycja w wyszukiwarce internetowej - to nie wszystko. Jeśli strona będzie nieczytelna, nieatrakcyjna lub w jakiś inny sposób będzie odstraszać potencjalnych gości, to klient równie szybko otworzy stronę, jak i ją zamknie. Strona powinna być atrakcyjna wizualnie, bardzo przejrzysta. Powinna zawierać ciekawe treści i łatwe do odszukania oferty sprzedaży. Szczegóły zależne są oczywiście od tego, w jakiej branży mamy firmę. Jednak są pewne elementy stałe. Klient chce uzyskać szczegółowe wiadomości, reklama ma go do nich przyciągnąć. Ty musisz zadbać o to, by dobry produkt był przedstawiony w unikalny sposób i by przekonać klienta o rzetelności Twojej firmy.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *