search slide
search slide
pages bottom

Reklamy na portalach społecznościowych

Reklamy na portalach społecznościowych

Portale społecznościowe to platforma o niesamowitych możliwościach promocyjnych. Na tego typu portalach miliony ludzi na całym świecie spędza mnóstwo swojego wolnego (czasem nawet niekoniecznie wolnego) czasu. W związku z tym jest to niesamowity potencjał reklamy, który wykorzystują firmy na całym świecie. Wszystkie firmy, od tych mikro do światowych korporacji, mają profile w mediach społecznościowych, gdzie regularnie wrzucają swoje treści, z których znaczną cześć stanowi reklama w Internecie. Zasięg profili mierzy się ilością fanów, którzy śledzą treści. Spora część tych „fanów” to osoby, które mimowolnie kliknęły po otrzymaniu linka od znajomego. W związku z tym marketing szeptany działa tutaj pierwszorzędnie. Niejednokrotnie małe firmy, których budżet nie jest zbyt pokaźny, portale społecznościowe to jedyna reklama w Internecie, jaką stosują. Przesyłają sieci swoich znajomych linki do profilu, który juz po kilku dniach może mieć całkiem spory zasięg. Poza tym, zawsze zostają płatne narzędzia reklamowe w postaci „promowania postów”.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *