search slide
search slide
pages bottom

Reklama jako wsparcie sprzedaży

Reklama jako wsparcie sprzedaży

Sprzedaż to podstawowe źródło dochodu każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości. Jednakże wyniki sprzedaży nie zawsze są satysfakcjonujące, ponieważ nie każdy produkt sprzedaje się "sam z siebie" i trzeba tą sprzedaż nieco wspomóc przez wykorzystywanie różnych narzędzi. Jak mówi stare przysłowie - wiadomości reklama dźwignią handlu. Jest w nim sporo prawdy ponieważ klient nie zawsze jest świadomy o wejściu na rynek określonego produktu, a emitowane spoty reklamowe mogą go o tym poinformować. Wiadomości reklama to zatem główne narzędzie marketingu dla wsparcia sprzedaży, a co za tym idzie jej zwiększenia poprzez poszerzanie świadomości bezpośredniego nabywcy. Mechanizm jest prosty i skuteczny, czasami mniej lub bardziej w zależności od jakości i zasięgu reklamy. Kampania reklamowa nie może być bowiem zbyt intensywna i "bombardować" gdziekolwiek by nie poszedł. Takie działanie może przynieść dokładnie odwrotny skutek do zamierzonego. W związku z tym należy znaleźć tzw. złoty środek w tym zakresie.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *