search slide
search slide
pages bottom

Reklama dopasowana do klienta

Reklama dopasowana do klienta

Dopasowanie reklamy do odbiorcy to najnowszy wynalazek. Ma on swoje dobre i złe strony. Jeśli media 'podają' nam reklamę, która rzeczywiście odpowiada naszym gustom, to możemy mieć mieszane uczucia. Czujemy się klientami o których się dba, ale trudno powiedzieć, jak często nam to bardziej przeszkadza. Przecież jeśli nie szukamy reklamy, to jej pojawienie się wydłuża jedynie czas jaki spędzamy niepotrzebnie przed komputerem lub telewizorem. Pomysłów marketingowcy mają bez liku. Dziś reklama w internecie nie trafia ślepo do przypadkowego odbiorcy, a jest do niego szczegółowo dopasowana. To wszystko sprawia, że sklepy same za nas szukają interesujących nas pozycji. Uwzględniają nasz wiek, status, upodobania. Pełne takich reklam są media społecznościowe. Nawet przeglądając wiadomości, reklama wciąż nas kusi z paska bocznego lub – bardziej nachalnie – po prostu zasłania nam widok. Wydawałoby się, że dopasowana do odbiorcy reklama to życie w idealnym, cyfrowym świecie, a jednak uczucie osaczenia z każdej strony nas nie opuszcza.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *