search slide
search slide
pages bottom
Reklama

Odnośniki na stronach jako reklama

Odnośniki na stronach jako reklama

Internet otwiera przed reklamodawcami i przedsiębiorcami ogromne możliwości promowania swoich produktów. Konkurencyjność na rynku, praktycznie każdej branży, stopniowo wzrasta i konieczne jest wymyślanie coraz nowszych form reklamy, a jednym z elementów do zweryfikowania jest oczywiście reklama w Internecie. Istnieje wiele metod reklamowania produktów i na pewno za jeden z nich można uznać odpowiednie linkowanie powiązanych tematów. Bardzo często czytając różne artykuły tematyczne napotykamy na hiperłącza, które po kliknięciu przenoszą nas na inną stronę. Przy odpowiedniej koordynacji, zarówno treści danego artykułu, jak i odpowiedniego rozmieszczenia odnośników w strukturze całej strony, możemy stworzyć całkiem dobrze funkcjonujące zamknięte koło, które sprowadzi potencjalnych klientów w jedno miejsce, np. nasz sklep internetowy. Niewątpliwie jest to dość skomplikowany proces, ale reklama w Internecie skonstruowana w ten sposób przyniesie wymierne korzyści. Warto spróbować i przekonać się na własnej skórze!

Tagi wpisu: , .

Przyszłość reklamy internetowej

Przyszłość reklamy internetowej

Nasz świat technologicznie rozwija się w zastraszającym tempie i ciężko sobie wyobrazić jak będzie wyglądał nawet za kolejne dziesięć lat. W szczególności rozwój Internetu i komunikacji praktycznie zamazał granice odległości, które niegdyś były przeszkodą nie do przeskoczenia. Taka sytuacja niejako wymusza na przedsiębiorcach wymyślanie nowych sposób sprzedaży swoich produktów. Już nie musi ograniczać się co do jednego rynku, ponieważ może dowolnie przekraczać granice. W związku z tym istotnym narzędziem jest reklama w Internecie. Aby produkt danej firmy mógł zaistnieć na rynku, powinien być odpowiednio wsparty działaniami promocyjnymi za pośrednictwem największej platformy wymiany myśli i informacji czyli globalnej sieci WWW. Jeżeli nie ma cię w Internecie – nie istniejesz. Może troszkę w tym przesady ale za kilka lat, reklama w Internecie będzie najprawdopodobniej jedynym skutecznym narzędziem wzmacniającym sprzedaż. Warto zatem przemyśleć i zweryfikować swoją strategię reklamową zanim będzie za późno.

Tagi wpisu: , .

Reklamy na portalach społecznościowych

Reklamy na portalach społecznościowych

Portale społecznościowe to platforma o niesamowitych możliwościach promocyjnych. Na tego typu portalach miliony ludzi na całym świecie spędza mnóstwo swojego wolnego (czasem nawet niekoniecznie wolnego) czasu. W związku z tym jest to niesamowity potencjał reklamy, który wykorzystują firmy na całym świecie. Wszystkie firmy, od tych mikro do światowych korporacji, mają profile w mediach społecznościowych, gdzie regularnie wrzucają swoje treści, z których znaczną cześć stanowi reklama w Internecie. Zasięg profili mierzy się ilością fanów, którzy śledzą treści. Spora część tych „fanów” to osoby, które mimowolnie kliknęły po otrzymaniu linka od znajomego. W związku z tym marketing szeptany działa tutaj pierwszorzędnie. Niejednokrotnie małe firmy, których budżet nie jest zbyt pokaźny, portale społecznościowe to jedyna reklama w Internecie, jaką stosują. Przesyłają sieci swoich znajomych linki do profilu, który juz po kilku dniach może mieć całkiem spory zasięg. Poza tym, zawsze zostają płatne narzędzia reklamowe w postaci „promowania postów”.

Tagi wpisu: , .

Banery jako narzędzie reklamowe

Banery jako narzędzie reklamowe

W Internecie, podczas przeglądania zawartości różnych portali, czy to informacyjnych czy rozrywkowych, natrafiamy na różnorodne treści reklamowe. Najczęściej są to tzw. banery, czyli reklama w Internecie w postaci pionowych lub poziomych pasków, zamieszczanych w różnych miejscach na stronie. Najczęściej treścią takiego baneru jest krótka animacja przedstawiająca jakiś produkt, usługę czy firmę. Po kliknięciu, przenosi nas na jakąś stronę, która jest z nim powiązana. Reklama w Internecie tego typu, jeżeli jest mądrze i dobrze zamieszczana może skutecznie zwiększyć ruch na naszej stronie oraz, w ostatecznym rozrachunku, sprzedaż naszej oferty. Mówiąc precyzyjnej, musimy się wystrzegać tzw. pop-upów, które nękają użytkowników za każdym razem gdy wyświetlą określoną zawartość. Dobrze jest natomiast przyjąć strategię powiązania banerów tematycznie. Jeżeli sprzedajemy buty lub odzież wysyłkowo, dobrze jest umieścić baner na stronach powiązanych z tą tematyką, na którą wejdą potencjalni konsumenci.

Tagi wpisu: , .

Niechciana reklama internetowa

Niechciana reklama internetowa

Rynek na wielu płaszczyznach staje się coraz bardziej konkurencyjny. W każdej branży pojawia się coraz więcej produktów o podobnym przeznaczeniu i zbliżonym kręgu odbiorców. W związku z taką sytuacją rynkową, praktyki konkurencyjne stają się coraz bardziej napastliwe dla odbiorcy. Reklama w Internecie bowiem, zyskuje coraz większą popularność, a brakuje już przestrzeni na jej zamieszczanie, nawet w przepastnych zasobach sieci. Wiele firm w związku z tym ucieka się do praktyk reklamowych, które niejako „przeszkadzają” użytkownikowi, bądź wyświetlają się bez jego zgody. Do tego typu praktyk reklamowych zaliczamy po pierwsze tzw. pop-up. Reklama w Internecie tego typu to wyskakujące w różnych momentach podczas przeglądania strony, zachęcające do kliknięcia lub wejścia na jakąś stronę. Drugim rodzajem takich reklam jest tzw. spam czyli niechciana korespondencja wysyłane na nasze skrzynki mailowe. W obu przypadkach reklama, nawet jeżeli zamierzenie było inne, wywołuje odwrotny efekt i zniechęca potencjalnego odbiorcę do firmy lub produktu.

Tagi wpisu: , .

« Poprzednie wpisy