search slide
search slide
pages bottom

Reklamy w internecie a anonimowość

Reklamy w internecie a anonimowość

Dopasowanie reklamy do odbiorcy to specyficznego rodzaju luksus. W dużej mierze to ułatwia nam funkcjonowanie. Można powiedzieć, że praca polegająca na wyszukiwaniu potrzebnych nam produktów jest wykonywana automatycznie za nas. Dziś reklama w internecie nie jest ślepo wrzucana w sieć. Takie działania nie przynosiłyby efektów, bo użytkownicy internetu nie przyglądają się dokładnie wszystkiemu, co widzą. Raczej przeszukują, niż czytają pokazywane im treści. Gdy przeglądamy wiadomości, reklama jest przez nas ignorowana. Gdy zaglądamy na media społecznościowe – zatrzymujemy wzrok jedynie na ciekawych dla nas informacjach. Dlatego im mniej dopasowana reklama, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że w ogóle ją dostrzeżemy. Wielu z nas jednak niepokoi fakt, że w sieci jest gromadzonych tyle informacji o nas i w zasadzie – nie możemy tego uniknąć. Co innego, gdyby ta funkcja była dobrowolna. Jednak dziś –korzystając z sieci – upowszechniamy ogromną ilość informacji, co z kolei generuje pytanie: kto ma do tych danych dostęp?.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *