search slide
search slide
pages bottom

Media społecznościowe a reklama

Media społecznościowe a reklama

Masz firmę? To wiesz, ile czasu i energii należy poświęcić na to, by ją wypromować. Pierwszym krokiem jest reklama w internecie. Tu współcześnie potencjalny klient szuka wiadomości, reklama ma go skusić, przyciągnąć. On jednak musi ją najpierw zauważyć. Nieoceniona jest rola facebooka w dzisiejszej reklamie. Nie chodzi tu tylko o to, że pozwala ona na bezpośrednią, płatną reklamę. Ilość 'fanów' na facebooku może przekonać Twojego przyszłego klienta, że warto Ci zaufać. A jak tych fanów zdobyć? Nie zawsze bezpośrednio. Wielu z tych, którzy jeszcze nie zamierzają u Ciebie nic kupić, w przyszłości sobie o Tobie przypomną. Musisz jednak zaistnieć w ich świadomości. I do tego przydadzą się media. Facebook to sposób na rozpoznanie rynku, stworzenie solidnej marki, a nawet zdobycie listy mailingowej, poprzez którą możemy bezpośrednio wysłać reklamę do konkretnego klienta. Praca nad stworzeniem wartościowej marki może trwać dość długo, dlatego watro zacząć w dniu powstania firmy i rozwijać ją systematycznie.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *